A Pan jest głupim ...

Są tacy panowie. Chciałam napisać, że zazwyczaj są białymi hetero po pięćdziesiątce, ale pewnie sami się domyśliliście.
 Chodzi mi o panów, którzy mówią:
"Ale czemu Pani się tak denerwuje?"
Mówisz takiemu:
- Nie, patronat Gościa Niedzielnego to nie jest dobry pomysł.
A on na to:
- Bardzo Pani drażliwa dzisiaj.
Stoisz ze sprzedawcą w sklepie i omawiasz zalety i wady różnych aparatów.
A tu podchodzi facet i zaczyna mówić do sprzedawcy, że on " ma tylko jedno pytanie".
Więc mówię mu - naprawdę grzecznie:
- Proszę Pana, poczeka Pan z tym pytaniem, aż ja skończę rozmawiać.
I co słyszę?
- Ale Pani nerwowa.
I może kiedyś łapałam się na to, ale już się nauczyłam i mam w dupie. Więc nie reaguję i wracam do rozmowy ze sprzedawcą.
I właśnie dzięki temu, że zachowałam spokój, zostałam właścicielką Nokii za stówkę, która uwaga nie ma ekranu dotykowego, ale za to trzyma baterię przez tydzień.
Spokojnie dalej jestem gadżeciarą, która zamieni swojego ajfona na nowszy model, jak to tylko będzie możliwe.
Ale kurcze wiecie, jak to fajnie mieć Nokię, która jest taka starodawna:))
Bo trzeba smsa pisać klawiszami!

Komentarze

  1. A myślałam, że tylko ja mam taką fobię:) Dostałam w prezencie xperie, jest fajna, przyjazna blablabla, ale cały czas tęsknię do nokii e52. Mogłam pisać smsy jedną ręką, a teraz nie wiadomo co mam przy uchu. Czytnik do ebooków czy telefon.
    Takiego znajomego buraka mam. Jak tylko powiem coś co jest sprzeczne z jego zdaniem to zaraz słyszę, że jestem nerwowa. Dzięki czemu robię się naprawdę nerwowa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nojapierdole. A mówi się, że to kobiety są mało konkretne. Facet nie ma argumentów, więc co robi?
      Schodzi na poziom emocji, i to w dodatku cudzych:)

      Usuń
    2. Jeden z drugim gdzieś przeczytał czy podsłyszał, że my mamy coś takiego jak hormony. Dla nich to mistyka, ale kobiety skutecznie wkurza.
      To tak jak ktoś z chce Kwaśniewskiego wyprowadzic z równowagi to wystarczy, że zapyta o chorobę filipińską.
      Kobiety są bardzo konkretne. Kto śmie twierdzić inaczej???

      Usuń
    3. no nie wiem są tacy co twierdzą, że kobiety są emocjonalne.
      Co za bzdura

      Usuń
  2. doskonale wiemy bo to nasz dyżurny telefon, który nigdy nie zawodzi jak się rozjadą wszystkie inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze jeszcze się nie rozładował... Niesamowite

      Usuń
  3. Chyba juz bym nie umiała obsługiwać takiego telefonu :(wszystko biorę na dotyk.A tych małych "ch...ów" olać,nie znoszę jak mi ktoś mówi ale pani nerwowa,qźwa nie jestem nerwowa tylko źle reaguję na głupotę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale powiedz to takiemu, że źle reagujesz na głupotę.
      Będzie bicie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty